Valor Afegit Assessors disposa d’una metodologia pròpia d’execució de projectes d’eficiència i rendibilitat per les organitzacions. La nostra experiència en el sector de la Pimes i les empreses familiars ens ha fet focalitzar en quatre grans pilars de treball:
El punt de partida és el treball sobre aspectes organitzatius tals com la definició d’organigrames, funcions, tasques, definició i anàlisis econòmics financers de llocs i línies de negoci.
Una vegada que l’organització està definida i implantada, continuem dissenyant una cadena de valor i uns processos homogenis i rendibles per la companyia. Aquesta implantació es refereix tant a processos d’àrees corporatives (comptabilitat, compres, recursos humans, tresoreria…) com a processos d’àrees productives (línies de negoci).
A continuació, treballem amb els perfils clau de l’empresa, ajudant-los a adaptar-se al model de negoci definit i per tant al futur de l’organització. Realitzem tasques de formació i adequació, aportant millors pràctiques per assolir un equip humà especialitzat.
Una vegada que l’empresa disposa d’una bona organització, uns processos eficients i un personal adaptat a la visió del negoci, implantem sistemes d’informació que suportin i estiguin adaptats al model de negoci definit i permetin controlar l’operativa diària de forma ràpida i flexible per cada un dels nivells organitzatius de cada empresa.